-
LIQUI MOLY Molygen 5W-50 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 23 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420025433 |
Liqui Moly Molygen SAE 5W-50 to specjalnie opracowany, wysokowydajny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia
do użytku przez cały rok. Połączenie syntetycznej bazy olejowej i zaawansowanych technologicznie dodatków, a także specjalny dodatek Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość i wysoką odporność na ścinanie oraz skutecznie zapobiega tworzeniu się osadów, znacznie zmniejszając straty tarcia w silniku i zapewniając optymalną ochronę przed zużyciem. To skutkuje oszczędnością paliwa i dłuższą żywotnością dla silnika. Liqui Moly Molygen SAE 5W-50 jest zalecany do silników benzynowych i diesla, w tym silniki z turbosprężarką i katalizatorem konwertery.
Właściwości:
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji warunki
- zmniejszenie tarcia i zużycia
- wysoka niezawodność smarowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- może być stosowany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z i bez turbosprężarki
- niskie straty na skutek parowania
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-50 SAE J300
Gęstość w 15°C 0,85 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 117 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100°C 18,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 177 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C >= 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 7,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 240°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 - 1,5 g/100g DIN51575
Kolor/wygląd zielonobrązowy, fluorescencyjny
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B3 • API SJ • MB 229.1 • VW 502.00 • VW 505.00
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA A3 • ACEA B3 • API SJ • MB 229.1 • VW 502 00 • VW 505 00
Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych pojazdów osobowych zasilanych benzyną i silniki Diesla z technologią wielozaworową i turbosprężarki.
Dla ochrony i zachowania wartości silnika podczas długich przerw między wymianami oleju zmiany i ekstremalne wymagania silnika.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Można mieszać z wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi. Optymalna wydajność tylko wtedy, gdy jest używany samodzielnie.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.